ספירה חוזרת בליכוד: סיכוי לשינויים ברשימה הסופית

    דוד לזר No Comments on ספירה חוזרת בליכוד: סיכוי לשינויים ברשימה הסופית
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמנם הפריימריז בליכוד הסתיימו והרשימה כבר פורסמה, אולם מתברר כי נפלו פגמים רבים בספירת הקולות, ואף כמה קלפיות ביו"ש כלל לא נספרו.

    גורמים בכירים במפלגה אמרו כי "נפלו פגמים באופן ספירת הקולות. ומשכך התוצאות שהתפרסמו אינן סופיות ורשמיות. והתוצאות הסופיות יתפרסמו לאחר בדיקת הפרוטוקולים והתאמתם לנתוני ההצבעה של כל קלפי", ומשך כבר ביממה הקרובה ועדת הבחירות של הליכוד תבצע בדיקה נוספת לכ- 15 קלפיות.

    בין המועמדים שהספירה המחודשת עשויה לשנות את מיקומם: ציפי חוטובלי הממוקמת במקום ה- 26, שבינה לבין דיכטר הממוקם במקום ה- 20, מפרידים רק כמה מאות קולות.

    כמו"כ יולי אדלשטיין וישראל כ"ץ, שממוקמים במקום השני והשלישי, וההפרש ביניהם עומד על פחות מ-600 קולות.

    כך גם הפער בין צחי הנגבי לממוקמים מעליו ומתחתיו – עומד על כמה מאות קולות בלבד.

    מהליכוד נמסר אמש, כי "התוצאות שפורסמו בתקשורת ביום חמישי בערב אינן תוצאות רשמיות. התוצאות הרשמיות תפורסמנה רק לאחר שיתבצע שלב של בדיקת הפרוטוקולים של כל אחת מהקלפיות ברחבי הארץ והתאמתם לנתוני ההצבעה בכל אחת מקלפיות אלה".

    "הליך זה יתבצע מחר על ידי ועדת הבחירות של הליכוד בהתאם ללוח זמנים שנקבע על ידי הוועדה מראש, עוד לפני הבחירות. הבחירות התקיימו בסדר מופתי תוך שמירה והקפדה על טוהר הבחירות וככל שישנה אי התאמה כזו או אחרת, הרי שמדובר במקרים בודדים שייבדקו בקפדנות וביסודיות", הוסיפו בליכוד.

    כזכור, מקורביו של משה פייגלין, מי שנשאר מחוץ לרשימה, טענו מיד עם קבלת התוצאות כי " אין קשר בין התוצאות שמתפרסמות לאמת, ומי שחושש ממשקיפים בספירות מבקש לשלוט בתוצאות, לתוצאות שמפורסמות כרגע, אין קשר בינן לבין המציאות, ולא נדע מה היה באמת, זו פארסה אחת גדולה, אין לי אמון בתוצאות".



    0 תגובות